اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۳:۳۵
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۵۵
اذان مغرب ۱۹:۰۷:۰۰
طلوع آفتاب ۰۵:۱۶:۳۰
غروب آفتاب ۱۸:۴۷:۵۰
نیمه شب ۲۳:۱۶:۱۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۴
حسن عباسی در کرمانشاه مطرح کرد

هشدار در مورد خطر وجود مسؤولان لیبرال/ رکوردزنی دولت در شکایت از منتقدان

رئیس اندیشکده یقین، فساد و اختلاس را ناشی از نفوذ اندیشه لیبرالیسم در بین برخی مسؤولان بیان کرد و گفت: دولت از آشکار شدن حقایق برای مردم هراس دارد و طرفداران لیبرالیسم به دنبال بزک کردن چهره آمریکا و القای ناکارآمدی اسلام هستند.

هشدار در مورد خطر وجود مسؤولان لیبرال/ رکوردزنی دولت در شکایت از منتقدان

به گزارش سراج24،حسن عباسی در همایش تحلیلی و تبیینی و اینک جهاد کبیر در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه اظهار داشت: اربعین یک حرکت عظیم تمدن‌ساز است که امروز از ارکان ظهور و بازگشت به حرکت انبیای الهی است و امروز در مکان مبعوث شدن، انجام رسالت و شهادت بسیاری از انبیای الهی و شهادت امام علی(ع) و امام حسین(ع) قدرت شیعه تجلی پیدا کرده است.

*اربعین یک حرکت عظیم تمدن‌ساز است

وی با تاکید بر اینکه سفر پیاده مراسم اربعین حسینی تنها یک زیارت و حرکت به‌سوی کربلا نیست، بلکه تجدید پیمان با همه انبیای الهی است، عنوان کرد: در زیارت وارث به امام حسین(ع) به‌ عنوان وارث انبیای الهی از زمان حضرت آدم (ع) تا زمان خودشان سلام می‌فرستیم و از این رو مسیحیان، یهودیان و اهل سنت در این مراسم بزرگ حضور دارند.

عباسی با اشاره به اینکه کارگردان‌های نام‌دار غربی به‌دلیل احساس خطر دنیای غرب از این مراسم بزرگ فیلم‌های مقدماتی تهیه کرده‌اند تا هجوم خویش را در قالب ساخت فیلم آغاز کنند، متذکر شد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی یک مراسم باشکوه و بی‌سابقه در جهان است و مقام معظم رهبری این موضوع را به غرش شیر تشبیه کردند که در دل دشمنان وحشت ایجاد کرده است.

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و دکترین امنیت بدون مرز، تلاش دشمنان را برای خاموش کردن نور حق عنوان کرد و گفت: اشتیاق زیارت اربعین در این سیل خروشان جمعیت راز تمدن‌سازی و چاره حل مشکلات امروز همچون فساد، اختلاس، بی‌کاری و ... است و مقام معظم رهبری شروع جاذبه مغناطیسی حسینی را در روز اربعین بیان کردند.

*هشدار در مورد نفوذی‌های دشمن

وی با اشاره به اینکه شهادت امام حسین(ع) در روز عاشورا جهاد صغیر بود و سیدالشهدا(ع) قبل از جهاد صغیر با مخالفت با کفر و یزید جهاد کبیر کردند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری اطاعت نکردن از کفار را بر مبنای کلام خداوند در قرآن کریم، جهاد کبیر دانستند. معاویه به‌عنوان یک نفوذی 42 سال در حکومت اسلامی فرماندار بود و در جنگ صفین در مقابل امام علی(ع) آن شرایط را ایجاد کرد که در تاریخ مخالفت ابوسفیان برای نابودی اسلام، سپس جنگ معاویه فرزندش با امام علی(ع) و امام حسن(ع) و در دوره یزید نوه ابوسفیان موضوع نفوذ بسیار آشکار است که مشکلات ناشی از آن در زمان امویان و عباسیان ادامه پیدا می‌کند.

عباسی با بیان اینکه شهادت ائمه اطهار(ع) با توطئه نفوذی‌ها تا زمان حضرت ولی‌عصر(عج) درس مهمی برای همه مومنان است و با شروع غیبت امام زمان(عج) و فعالیت نواب مهدی موعود(عج) اسلام ادامه می‌یابد، یادآور شد: این حرکت یک‌هزار ساله ادامه یافته و امروز شیعه قدرت یافته است، چنانچه در گذشته باید در مرزهای کشورمان با دشمن می‌جنگیدیم و امروز قاسم سلیمانی در چند کشور با تکفیری‌های تروریست وابسته به آمریکا، صهیونیست‌ها و مورد حمایت آل‌سعود می‌جنگد که در واقع داعش، وهابیت و گروه‌های تکفیری تروریستی همچون کفار و خوارج هستند.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی تبعیت نکردن از کفار را وجه مشترک کلام صریح انبیای الهی، ائمه اطهار(ع)، اولیای الهی و ... عنوان کرد که با قاطعیت بر باطل بودن مواضع کفار و برگشتن به اسلام ناب محمدی را بیان کرده‌اند و گفت: کسی که تقوای الهی داشته باشد و ولایت الله را بپذیرد از خداوند متعال، پیامبر(ص)، ائمه(ع) و ولایت فقیه اطاعت می‌کند و به‌سمت نور هدایت می‌شود.

*بزک‌کنندگان چهره آمریکا اعتقادی به جهاد کبیر ندارند

وی با انتقاد از افرادی که امروز خجالت می‌کشند پا روی پرچم صهیونیست‌ها و آمریکا بگذارند و یا برای حذف شعار مرگ بر آمریکا خاطرات جعلی از امام راحل نقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: این افراد خود را بسیار نزدیک به امام راحل عنوان می‌کنند، اما امام زنده را برنمی‌تابند، چراکه کلام منطبق با قرآن کریم و مواضع صحیح مقام معظم رهبری با افکار و خواسته‌هایشان که وابستگی به آمریکا و عدم خودباوری است سازگاری ندارد و در ماجرای دفاع از حریم آل‌الله در سوریه به‌صورت مضحک می‌گویند از بشار اسد نباید حمایت کرد و این در حالی است که ما از حریم اهل بیت(ع) در مقابل دشمنان دین دفاع می‌کنیم!

عباسی به تلاش طرفداران لیبرالیسم برای بزک کردن چهره آمریکا که روح حاکم بر کفر است اشاره کرد و ادامه داد: فلان چهره شناخته شده می‌گوید عصر موشک نیست، بلکه عصر پوشک است، در واقع جهاد کبیر را قبول ندارند که در موضوع دستگیری کماندوهای آمریکایی که به‌صورت غیرمجاز و خلاف مقررات وارد محدوده آب‌های کشورمان شده بودند، تلاش بسیاری برای آزادی سربازان آمریکایی و راضی نگه‌داشتن کدخدا کردند و در مذاکرات با کدخدا شاهد عهدشکنی آمریکا بودیم.

این استاد دانشگاه به سفسطه این افراد که ادعا دارند امام حسین(ع) با دشمن مذاکره کرد، به‌عنوان یک موضوع انحرافی نام برد و افزود: امام علی(ع) و امام حسین(ع) زیر بار خباثت دشمن نرفتند و امروز پیروان لیبرالیسم بدون فهم اهمیت جهاد کبیر، پیمان‌شکنی آمریکا را نادیده گرفته‌اند که این به‌معنای جاری شدن ولایت طاغوت بر آنان و نداشتن تقوای الهی است.

*وضعیت ربوی در بانکداری کشور حاکم است

این محقق و پژوهشگر موضوعات سیاسی تاکید کرد: طرفداران لیبرالیسم امروز جرمی بنتام را در حد پرستش برای خود قرار داده که این فرد در کتابی با عنوان دفاع از رباخواری (Defence of Usury)، ربا را در نظام بانکداری مفید دانسته و پیروی از چنین تفکراتی سبب شده سیستم بانکداری کشور ما 27 برابر حد استاندارد شعبه بانکی دایر کند و این وضعیت اسلامی نیست، بلکه وضعیت ربوی در بانکداری کشور ما حاکم شده است.

عباسی با هشدار نسبت به عقاید انحرافی و عملکرد منطبق با تفکرات لیبرالیستی برخی مسؤولان تحصیلکرده در غرب، اضافه کرد: برخی می‌گویند تار و پود بدنمان لیبرال است که باید در جامعه مراقب چنین افرادی باشیم و همچون یک فرد خطرناک به آنان نگریسته شود، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

*هشدار در مورد لیبرال‌های غرب‌زده

وی با بیان اینکه این افراد این تفکر را ترویج می‌دهند که نیروهای انقلابی برای مواقعی همچون دوران دفاع مقدس و نبرد در جبهه باید حضور داشته باشند و مناصب و مسؤولیت‌های کشور باید به تحصیلکرده‌های خارج از کشور داده شود، گفت: مبنای علوم انسانی بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یک مبنای غیرتوحیدی است و امروز باید باور ارزشمند بودن مدرک دانشگاهی خارج از کشور در ذهن برخی افراد جامعه شکسته شود و دلایل آن نیز مورد تشریح قرار بگیرد.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه تربیت‌شدگان مکاتب غربی روی نور قرآن سایه می‌اندازند و می‌گویند اسلام 37 سال است زندگی مردم را درست نکرده‌ است یا اینکه با گستاخی آیات قرآنی و کلام انبیای الهی و ائمه(ع) را غیرعلمی عنوان می‌کنند، متذکر شد: فساد، اختلاس و ... نتیجه پیاده شدن اصول غربی است که این موضوع را با ذکر سند و دلیل اثبات می‌کنیم.

عباسی ابراز تاثر فراوان یک مرجع تقلید از توجه نکردن متولیان مربوطه به این موضوع که بارها تذکر داده شده ربا در سیستم بانکداری کشور وجود دارد را به‌عنوان یک موضوع تلخ بیان کرد و ادامه داد: فلان مسؤول در دولت با جسارت و بی‌منطقی، مراجع عظام تقلید را تحت تاثیر عوام مردم عنوان کرده است که در پاسخ این فرد باید گفته شود طرفداران تفکر لیبرال تحت تاثیر تفکرات غلط هستند.

به گفته وی، این برنامه که با زیر سؤوال بردن کارآمدی نظام اسلامی، دستاوردهای انقلابی و نتایج دستورات دینی؛ مردم را فریب بدهند و برای خوب نشان دادن افکار خویش (که در مکتب‌های غربی تربیت شده‌اند) و تلقین ناچار بودن وابستگی به آمریکا نتیجه خوبی به‌دنبال نخواهد داشت، چراکه اختلاس، غارت بیت‌المال، بخوربخور برخی مسؤولان و اعتماد به کدخدا نتیجه تفکر لیبرال و اعتماد به غرب است.

عباسی با اشاره به اینکه بازرگان، هاشمی‌رفسنجانی، بنی‌صدر، خاتمی، موسوی، کروبی، احمدی‌نژاد، روحانی به‌عنوان روسای جمهور، نخست وزیر و مسؤولان ارشد از ابتدای انقلاب تاکنون حواشی مختلفی داشته‌اند،‌ گفت: این پرسش پیش می‌آید آیا این افراد مشکل دارند یا نظام مشکل دارد؟ که پاسخ این است این افراد اسلام را در نظام پیاده نمی‌کنند و با اصل نظام به تعارض می‌رسند.

*قاسم سلیمانی خودباوری را از دانشگاه‌های غربی دریافت نکرد

این استاد دانشگاه با بیان اینکه قاسم سلیمانی، طهرانی‌مقدم و امثال این چهره‌های انقلابی فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های چه و چه نیستند، بلکه با تکیه بر باورهای دینی و خودباوری به جایگاهی رسیده‌اند که برای نظام اقتدار ایجاد کرده‌اند، افزود: یک واحد درسی در نظام آموزشی کشور وجود ندارد که در مورد عظمت و چیستی راز و رمز اربعین نکته‌ای را بیان کند.

وی تهدید غرب‌زدگانی که تئوری‌های غربی را در جامعه پیاده کرده و به اسم اسلام ثبت شده را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: وجب به وجب گذشته این افراد را برای مردم بیان می‌کنیم تا مشخص شود هر جا موفقیتی بوده مربوط به اسلام و نفس امام راحل و مقام معظم رهبری و هر جا خرابی به‌وجود آمده و فساد و مشکل ایجاد شده مربوط به لیبرال‌ها بوده است که برخی به‌دلیل نداشتن فهم از جهاد کبیر به‌صورت ناآگاهانه و برخی آگاهانه این خطا را انجام داده‌اند.

*تدریس علوم تثلیثی در دانشگاه‌ها

این کارشناس مسائل سیاسی افکار نفوذی‌هایی که یک دکترای شلخته از غرب گرفته‌اند را غیرتوحیدی توصیف کرد و متذکر شد: در دانشگاه‌ها علم تثلیثی (الگوبرداری شده از اندیشه پدر، پسر، روح‌القدوس در مسیحیت) به دانشجویان یاد می‌دهند که این مبنای تمام علوم اعم از فیزیک، فلسفه و ... است و الگوبرداری از غرب منجر به شکل‌گیری قوای سه‌گانه در کشورمان شده است که یک ساختار مونتسکیویی است که کانت در این مورد بسیار سخن گفت تا نهایتا آمریکا سند آن‌ را منتشر کرد و برای همگان آشکار شد.

وی با عبارت تمثیلی جک و جرج خواندن در دانشگاه‌ها، قال صادق(ع) و قال باقر(ع) خواندن نیست، یادآور شد: جامعه ترامپ و کلینتون آخر تئوری غربی است، اما ما غیرتی هستیم و اجازه نمی‌دهیم دست کفار به حرم آل‌الله برسد. فلان استاد دانشگاه اصفهان که در نظام اسلامی از بیت‌المال حقوق گرفته، اعطای نشان فتح به فرماندهان بازداشت‌کننده نظامیان متجاوز آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری را مورد انتقاد قرار داده و این موضوع را ضربه زدن به برجام عنوان کرده است که این همان اقدام اشعث بن قیس در سپاه امام علی(ع) است.

عباسی خطر وجود افراد دارای وجاهت که دل در گرو ارتباط با آمریکا دارند را گوش‌زد کرد و با انتقاد از عملکرد حوزه علمیه در ترویج مباحث اسلامی در علوم مختلف و در مباحث دانشگاهی، اعلام کرد: استاد دانشگاه شدن بدین معنا نیست که هر آنچه در غرب یاد گرفته شده را همچون ضبط صوت تکرار کنند و PHD به‌معنای فیلوسوفیا دکترا است، یعنی کسی که فلسفه رشته تحصیلی که مدرک دکترا در آن گرفته را می‌داند.

وی فضای علمی کشور را خالی از وجود اساتیدی دانست که قادر به ارائه نظریه و برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی باشند و با تاسف نسبت به این موضوع که از دل علم تولید علم نکردیم، تصریح کرد: سال‌ها قبل نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت که تاکنون مورد توجه جدی قرار نگرفته و اینجاست که انقلاب به ذبح می‌رود.

*نارضایتی وب‌سایت‌های نزدیک به دولت از اعلام آمار تولد فرزندان نامشروع در کشورهای دیگر!

این تئوریسین سیاسی با اعلام این موضوع که دستگاه‌های دولتی از طرح این مباحث وحشت دارند و ما به‌دنبال این بودیم که وجود فضای لیبرالیسم را در بدنه دولت و در عملکرد برخی نمایندگان اثبات کنیم، اظهار داشت: الان جبهه شفاف شده است و هر جا ما حرف می‌زنیم، وحشت بنیان لیبرال‌ها را فرا می‌گیرد و وب‌سایت‌های نزدیک به دولت از اینکه آمار زنازادگان را در کشورهای دیگر اعلام می‌کنم، ناراحت هستند و این پرسش به‌وجود می‌آید شما چرا ناراحت هستید؟

وی بالا رفتن آمار تولد فرزندان نامشروع را نتیجه گسترش فرهنگ به انحطاط رفته و افول کرده غرب و لیبرالیسم برشمرد و متذکر شد: از بین رفتن منابع و سرمایه‌های فراوان در بورس به‌دلیل حاکم بودن فضای قمار بر بازار بورس کشور است که این پرسش مطرح است آیا اسلام این موضوع را تایید می‌کند؟

*فقدان آیات و روایات در اسناد مجمع تشخیص مصلحت نظام

عباسی ناکارآمدی شورای فقهی در سیستم بانکی کشور را به‌دلیل تاثیرپذیری از مفاهیم غربی و لیبرالیسم ارزیابی کرد و ادامه داد: یک آیه و روایت در متون مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود ندارد.

این مسؤول میزان بدهی اقتصاد جهان را 60 هزار میلیارد دلار و میزان درآمد اقتصاد جهانی را 40 هزار میلیارد دلار برشمرد و اضافه کرد: دولت از اینکه این واقعیات برای مردم بیان شود وحشت دارد ولی باید بدانند کوچک‌تر از آن هستند که جلوی قرآن بایستند.

*انتقاد از بی‌تدبیری استاندار کرمانشاه

عباسی با اشاره به بی‌تدبیری استاندار کرمانشاه در جمع‌آوری بنرهای این مراسم که یک آیه شریفه قرآن کریم بر آن درج شده بود،‌ گفت: دولت با ادعای تدبیر و امید ماهانه یک شکایت از من در دادگاه مطرح می‌کند و از مسؤولان نشریات، تحلیلگران و بسیاری از نیروهای انقلابی شکایت‌های متعدد در مراجع قضایی مطرح کرده، به‌طوری که در دادگاه تردد بالای این افراد جریان دارد که رئیس قوه قضاییه در این مورد موضوعاتی را مشخص کرد.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه دولت وقت بسیاری برای اخلال در برگزاری مراسمات سخنرانی‌اش در تهران و سایر استان‌ها صرف می‌کند، خاطرنشان کرد: مقابل قرآن نایستید و استغفار کنید و به استانداری لیبرال کرمانشاه هشدار می‌دهم که اینجا استان مردم متدین و انقلابی است که با ولایت‌مداری در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

وی خطاب به مسؤولان مخالف آشکار شدن ماهیت جریان نان به نرخ روز خور لیبرال، گفت: مسؤولانی که جلوی حکم قرآن می‌ایستند باید به دریافت حقوق خود و اساس کار خویش شک کنند، البته جبهه انقلابی و لیبرال در حال مشخص شدن است و نباید حتی گول لباس روحانیت مسؤولی را خورد که اسلام را پیاده نمی‌کند.

*تاکید بر بی‌نتیجه بودن برجام

عباسی با استفاده از این عبارت که در برجام آبی برای ملت ایران گرم نشد، اعلام کرد: به مسؤولان دولتی هشدار می‌دهم که پایین آوردن آیه قرآن نتایج خوبی ندارد و دولت با وجود طرح شکایت‌های مختلف از بنده، هیچ نتیجه‌ای نگرفته است و این در حالی است که به‌جای شنیدن واقعیات و راه‌کارها برای رفع نواقص، با برگزاری چنین برنامه‌ای مخالفت می‌کنند و این افراد دنبال حفظ منافع حزبی و ادامه تئوری‌های باطل لیبرال هستند.

*حق و باطل حد وسط ندارد

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اعتدال به‌معنای پذیرش باطل در کنار حق نیست و موضوعاتی همچون سعادت و شقاوت، حق و باطل، کفر و ایمان و... حد وسط و وجه مشترک ندارند، یادآور شد: 500 میلیون وب‌سایت پورن در غرب ایجاد شده که اغلب آن در آمریکا وجود دارد.

وی قرار گرفتن همه چیز در ذیل اخلاق را نگاه دینی و بی‌توجه بودن به اخلاق در موضوعات مختلف را نگاه غربی توصیف کرد و ادامه داد: پایه‌ها را باید در معرفت دینی تقویت کنیم و برای مردم باید تشریح شود فرهنگ و علم غرب شکست خورده است و یکی از پنج اقتصاددان برتر جهان اعلام کرد علم اقتصاد غرب شکست خورده است و مردم خودشان قضاوت می‌کنند آیا باید به چنین کشوری امید می‌توان بست؟

*رئیس‌جمهور 49 بار به منتقدان خویش اهانت کرده است!

عباسی با انتقاد صریح و شدید از رئیس‌جمهور به‌خاطر 49 بار توهین و اهانت به منتقدان خویش و نسبت ناروا دادن به آنان، این رفتار را در تضاد با ادعای تدبیر و امید دانست و ابراز کرد: انرژی هسته‌ای را با کشوری معامله کردند که امروز جمهوری‌خواهان در آن کشور بر سر کار آمده و سوابق آنان در کنار خلف وعده آمریکایی‌ها، نوید اتفاقات خوبی در آینده را نمی‌دهد.

*پیشرفت انقلاب به‌خاطر ایستادگی نیروهای انقلابی بوده است

وی با خواندن این شعر که کدخدایی همه غم و هوس است، کد رها کن تو را خدای بس است و تاکید بر اینکه امام حسین (ع) زیر بار ظلم اوباماها و ترامپ‌های آن زمان نرفت و عزیز شد، گفت: هر جا انقلاب پیشرفت داشته به‌ خاطر ایستادگی انقلابیون بوده و هر جایی ضربه خوردیم از خودی‌های ریاکار و خودفروخته بوده است و ما با سند نشان می‌دهیم هر کجا ناکارآمدی بوده است، ولی‌فقیه از قبل هشدار داده و لیبرال‌ها مقصر بوده‌اند.

عباسی در پایان به پرسش جوانان، دانشجویان و شهروندان بسیاری که در این همایش شرکت کرده بودند پاسخ گفت و در پاسخ به پرسش یکی از حاضران مبنی بر پیش‌بینی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده کشورمان، اظهار داشت: برای اعلام نظر فعلا زود است و این دولت که طرح‌های دولت قبل را افتتاح کرد و از سویی تمام مشکلات را ناشی از عملکرد دولت قبل می‌دانست، هنوز پس از 3.5 سال مدیران ارشد آن می‌گویند برای رفع مشکلات باید دست به‌دست یکدیگر بدهیم و برای انتخابات بعد منتظر این بود مردم را از آمدن احمدی‌نژاد بترساند که با منتفی شدن این موضوع اکنون باید گزارش عملکرد بدهد.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••